No Updates

No updates for these few days because I have not edited all my pictures yet...I'll be back next week...in the mean time...check out this song....i like the song so much...its a sad song but i not emo ok?hehe...just love the song.....


Lyrics

每次當苦惱失意

漆黑的K房裡 圍住

喉嚨呼出 每個生字

這歌詞 原來碰倒他痛苦處

*要吐苦水也許我不願意

瀟灑分手裝作太輕易

然而啤酒 仍苦得相當諷刺

讓我關門 利用咪高峰哭喊幾次*

#沒有歌 怎敢說心事

受了傷 始終怕別人知

我和你吻別 在無人的街

張學友唱出我的情節

沒有歌 怎敢說心事

受了傷 點首更絕情詩(始終怕別人知)

你的背包 讓我走的好緩慢

陳奕迅那首歌 是唱得他自己

沒有歌 做人 只懂苦唱怎去遮風避雨# Repeat * #

last but not least enjoy your weekends ya....

3 junks:

Anonymous said...

這歌我細佬成日都唱的啊~~~ 哈~

AbbyC. said...

umm i love both versions.. have u heard of the mando version by anson hu?

hIEw~~ said...

[stephanie] haha...ur bro also love this song..hehe

[abcchin]YAYA.....damn damn nais oo!!!! i saw the video they sing together in an award show...even nicer..